World championship Canada - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu World championship Canada - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu

World championship Canada

Blijf op de hoogte en volg Miranda

02 Augustus 2015 | Nederland, Leeuwarden

Hallo lieve mensen,

Zoals de meesten van jullie weten zal ik as donderdag vertrekken naar Canada voor het wereldkampioenschap wallball in Calgary.
Ik ga er wat eerder heen omdat ik graag iets van de omgeving wil bezichtigen.
Als je er zo dicht bij bent kan ik de rocky mountains, Edmonton, jasper en St Louis niet overslaan.
Als een backpacker door het land reizen is wat ik de eerste week ga doen.
De tijd nemen om te ontspannen, acclimatiseren en de focus zoeken voor wat gaat komen.
Tijdens het WK zal ik uitkomen in de Single OPEN, Double Open, Single B en er bestaat een kans dat ik met de mannen mee ga doen met het
landentoernooi. Hier zal ik samen met Kees van der Schoot uitkomen voor Nederland en zullen we ons best doen om te stunten.

Als klein meisje heb ik altijd gezegd '' ik wil graag nog eens naar Canada''.
Daar is dan het moment om te gaan. Heel bijzonder en een droom die uit gaat komen.
Ik leef voor de sport en daarnaast heb je een verlanglijstje van de dingen die je wilt meemaken of bezichtigen!

Tijdens de reis probeer ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Liefs Miranda Scheffer

  • 02 Augustus 2015 - 19:39

    Gea:

    Heerlijk eerst even genieten en dan topsport. Heel veel succes

  • 02 Augustus 2015 - 19:59

    Appie De Zwart:

    Heel veel succes en ik zal je volgen, maar geniet vooral van deze tocht en wedstrijden.

  • 02 Augustus 2015 - 21:28

    Harry NNenhuis:

    Jij komt donderdag, ik ga vrijdag.. Je bent vast een waardige opvolgster. Alles wat je wilt backpacken is heel interessant. Hebben wij ook al eens gedaan. Hou maar goed bij wat je beleeft, ik hoor het graag when you'r back. Heel veel succes met de wedstrijden. LIT IT HEVE !!!

  • 02 Augustus 2015 - 22:06

    Berlinda:

    Succes meid! En geniet!!

  • 04 Augustus 2015 - 09:09

    Geert Vandervelden:

    Hoi meid ! Geniet ervan en heb plezier in wat je doet ! Doe ze daar de groeten en hou me op de hoogte ! Groetjes

  • 06 Augustus 2015 - 16:33

    Barbara En Stijn:

    Hoi Miranda, wij wensen je heel veel succes!!
    Zet hem op! Groetjes

  • 06 Augustus 2015 - 17:23

    Evan:

    Heel veel succes!

  • 06 Augustus 2015 - 20:29

    Jan De Groot:

    Hoi Miranda heel veel succes in canada met world championchip wallball.
    Groeten ut Menaam

  • 07 Augustus 2015 - 10:16

    Siemen Scheffer:

    Mooi dat jullie vannacht veilig geland zijn. Wij wensen je daar een mooie tijd toe in Canada. Geniet ervan en zoek voordat de wedstrijden beginnen veel ontspanning op. Veel succes met de komende wedstrijden.
    Wij blijven je volgen. Groeten van hait en mem en Sebastiaan

  • 07 Augustus 2015 - 12:09

    Ankie:

    We zullen kramp in de duimen krijgen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Hallo iedereen, Op deze site kunnen jullie alles lezen over mijn wedstrijden op internationaal niveau. Ik probeer jullie bij elke reis zo goed mogelijk op de hoogte te brengen. Groetjes Miranda

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 27115

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 19 September 2015

European Championship in Maubeuge

06 Augustus 2015 - 21 Augustus 2015

Open World championchip wallball Canada - Calgary

31 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Internationaal toernooi UK open Londen

14 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Wereldkampioenschap Ierland

04 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Canarische eiland Fuerteventura Corralejo

11 November 2010 - 15 November 2010

internationaal toernooi Italie

07 September 2010 - 13 September 2010

EK one wall handball

02 Oktober 2009 - 13 Oktober 2009

WK one wall handball

Landen bezocht: