Arrived at Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu Arrived at Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu

Arrived at Calgary

Blijf op de hoogte en volg Miranda

07 Augustus 2015 | Canada, Calgary

Hallo lieve mensen,

Gisteren ben ik aangekomen in Calgary met een reis van 24 uren.
In de ochtend ben ik Nederlandse tijd 7.30 uur vertrokken en had ik mijn eerste vlucht om 11.55 uur naar Toronto.
Een mooie vlucht met in het laatste uur een bochten parcour en flinke afdalingen.
Eenmaal op Toronto aangekomen moest ik 3 uren wachten op de vlucht naar Calgary. Toronto met Nederland verschilt 6 uren.
14.15 (Canadese tijd) ging mijn 2de vlucht. Ik had stoel nummer 19E maar deze stoel ontbrak. Gelukkig hebben ze reserve stoelen en heb ik een leuke/gezellige vlucht gehad met 2 Canadese vrouwen. 1 van deze vrouwen is 6 jaar terug in Nijmegen geweest voor de Nijmeegse vierdaagse. Een week om voor haar nooit te vergeten. Voor haar niet te begrijpen dat wij als Nederlanders zoveel fietsen en lopen.
Eenmaal op AirPort Calgary aangekomen, heb ik mijn koffer opgehaald en de auto.
1 ding wat hier niet normaal is, is dat alles heel groot is.
Dus een hele grote auto waar ik in heb gereden om naar mijn eerste hotel te gaan om ff bij te slapen. In mijn kamer staat een master bed waar letterlijk 3 mensen in kunnen slapen. Heerlijk!

Het is hier nu net 6 uur geweest en vanmiddag 13.30 zal ik Kees van der schoot ophalen van AirPort Calgary.
Daarna beginnen we aan onze rond trip door Canada.
Vandaag reizen we af naar red deer!

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer

  • 07 Augustus 2015 - 14:54

    Gea:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Stoer hoor rijden in een big car. Nu even genieten en dan.....

  • 07 Augustus 2015 - 17:44

    Sieb Vegter:

    Hoi Miranda,

    At je der toch binne dan matte je de Rocky Mountains ek besocht ha.
    It is dêr prachtich moai!

    Sukses op de Open World championchip wallball yn Calgary, Kananda.

    Genietzje fan alles.


  • 08 Augustus 2015 - 09:47

    Siemen Scheffer:

    Mooi te lezen dat je veilig bent aangekomen. Alles is daar wat groter dan hier. Leuk dat je Canadese dames hebt ontmoet die ook de Nijmeegse Vierdaagse heeft gelopen. Geniet van dit mooie land.

  • 08 Augustus 2015 - 19:25

    Henny Van Althuis:

    Fijn das't goed oankommen bist nei sa'n lange reis. Wy winskje dy en ek Kees in protte succes ta yn Galgary.
    Genietsje dérfan, en sjoch goed om jim hinne.

    Groetnis út Peins

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Hallo iedereen, Op deze site kunnen jullie alles lezen over mijn wedstrijden op internationaal niveau. Ik probeer jullie bij elke reis zo goed mogelijk op de hoogte te brengen. Groetjes Miranda

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 27084

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 19 September 2015

European Championship in Maubeuge

06 Augustus 2015 - 21 Augustus 2015

Open World championchip wallball Canada - Calgary

31 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Internationaal toernooi UK open Londen

14 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Wereldkampioenschap Ierland

04 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Canarische eiland Fuerteventura Corralejo

11 November 2010 - 15 November 2010

internationaal toernooi Italie

07 September 2010 - 13 September 2010

EK one wall handball

02 Oktober 2009 - 13 Oktober 2009

WK one wall handball

Landen bezocht: