100 procent score op eerste dag! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu 100 procent score op eerste dag! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu

100 procent score op eerste dag!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

12 Augustus 2015 | Canada, Calgary

Hallo lieve mensen,

Na een geweldige rondreis was het gisteren een mooie dag om te trainen en het centrum van Calgary te bezichtigen.
we hebben hier een eigen huis wat we gehuurd hebben aan de avenue 26 and street 41 in Calgary.

Na een eigen gemaakt ontbijt zijn Kees en ik naar de sporthal gegaan om ons aan te melden en daarna lekker te trainen.
Trainen op service, return, killshot en het snelle werk.
Samen met Mari Rivera (USA) Kees van der schoot en Vlad Klym (USA) hebben we een wedstrijd gedaan.
Het gevoel was goed en dus met volle vertrouwen de training van ca 2 uren afgesloten.
Na de training zijn wij gezellig het centrum in geweest, en daar hebben we het olympic plaza bezocht.
Onderweg naar ons huis hebben we boodschappen gedaan en als diner hadden we zin in eigengemaakte spaghetti.
Na het warm eten hebben we de strategie en tactiek besproken en de filmpjes er bij gepakt, daarna zijn we gaan slapen!

De wekker ging af en dan weet je dat het vandaag moet gebeuren. Vandaag moet je er staan en met volle vertrouwen ben ik naar de sporthal gewandeld met heerlijke muziek in mijn oren.
Onderweg veel eekhoorntjes en een heerlijke rust.
7.30 was ik in de sporthal aangekomen en ben ik met mijn warming-up begonnen en de focus op de wedstrijd!
Mijn tegenstandster Sinead hanley uit Ierland dat geen onbekende is. Dit jaar heeft ze de UK open gewonnen en ik wist dat ik er moest staan!
Met een gezonde spanning ben ik de wedstrijd in gegaan.
het was voor mij absoluut geen top start maar de basis was er en dat was belangrijk. Tot 12-12 gingen we gelijk op totdat Sinead een gaatje weet te krijgen van 16-13.
Door goed service werk kreeg ik vat op de wedstrijd en kreeg ik ook mijn vertrouwen waarin ik de wedstrijd met 25-17 heb gewonnen. De kop is er af, en dat is voor mij heel belangrijk!

In de middag mocht Kees van der schoot het opnemen tegen de Spaanse saxa Kruithof . Ik zal jullie vertellen dat ik meer spanning had om te kijken dan te spelen. De eerste set door geweldig spel van Kees heeft hij de set naar zich toegetrokken met 21-16 en de tweede set met 21-13. Wat een geweldige partij en Kees heeft laten zien wat hij kan en daar mag je als speler trots op zijn!

Morgen 12 uur Kees van der schoot tegen Timothy Gonzalez(USA) in de single open.
14 uur Miranda Scheffer tegen bernice Torres(USA) in de single open.
15 uur Kees van der schoot tegen Vlad Klym (USA) in de single open small ball.
17 uur Miranda Scheffer tegen Natasha Coughlan (Ier) in de single B.

De wedstrijden bestaan uit 2 sets en per set is het 21 punten uit.

Morgen vol vertrouwen er in en alles op alles.
Ik zal alles uit de kast halen om bij de laatste 8 te komen!
Go for it!

Voor nu welterusten.

  • 12 Augustus 2015 - 06:53

    Sia:

    Succes en geniet ervan.

  • 12 Augustus 2015 - 07:35

    Hea:

    Super hoe je het beschrijft. Gedreven en er voor gaan. Dat ken ik zo van je. Top!!!!!!

  • 12 Augustus 2015 - 09:19

    Siemen Scheffer:

    Na een rondreis door Canada is nu het moment aangebroken om te spelen. De eerste partij is reeds gespeeld en is voor jou succesvol verlopen. Gefeliciteerd hiermee. De kop is er af en geeft je ook weer vertrouwen voor de volgende wedstrijd. Wij wensen je heel veel succes met de volgende wedstrijden.
    Ook Kees heeft het goed gedaan hebben wij gelezen. Fantastisch goed opgepakt. Beiden veel plezier en succes met de wedstijden.

    gr
    Hait en mem

  • 12 Augustus 2015 - 09:20

    Fokelina:

    n Hiel protte succes Miranda !!

  • 12 Augustus 2015 - 17:49

    Barbara En Stijn:

    Klasse!
    Stijn zegt:"Goed hoor, je bent Topper!

  • 12 Augustus 2015 - 18:21

    Simon Grijpstra:

    Super, ga zo door.

  • 15 Augustus 2015 - 11:56

    Marit Bakker:

    Ga zo door Miranda!
    Groetjes Marit

  • 28 Augustus 2015 - 16:32

    Miranda Scheffer:

    dankjewel allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Hallo iedereen, Op deze site kunnen jullie alles lezen over mijn wedstrijden op internationaal niveau. Ik probeer jullie bij elke reis zo goed mogelijk op de hoogte te brengen. Groetjes Miranda

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 27082

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 19 September 2015

European Championship in Maubeuge

06 Augustus 2015 - 21 Augustus 2015

Open World championchip wallball Canada - Calgary

31 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Internationaal toernooi UK open Londen

14 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Wereldkampioenschap Ierland

04 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Canarische eiland Fuerteventura Corralejo

11 November 2010 - 15 November 2010

internationaal toernooi Italie

07 September 2010 - 13 September 2010

EK one wall handball

02 Oktober 2009 - 13 Oktober 2009

WK one wall handball

Landen bezocht: