4de dag Amerika - Portland - Reisverslag uit Menaldum, Nederland van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu 4de dag Amerika - Portland - Reisverslag uit Menaldum, Nederland van Miranda Scheffer - WaarBenJij.nu

4de dag Amerika - Portland

Door: Miranda Scheffer

Blijf op de hoogte en volg Miranda

08 Oktober 2009 | Nederland, Menaldum

Vanmorgen 9 uur moest Michel van der Veen aantreden tegen de Amerikaanse Rooky.
Michel heeft verloren maar dat was geen verassing. Hij heeft het super goed gedaan omdat hij heeft verloren met 15-12 en 15-11

Daarna moest ik tegen mac conney (porto rico).
Ze was echt super goed.
De eerste set heb ik verloren met 15-7 en de tweede set met 15-2.
Wat ik ook deed ze sloeg alle ballen op de plint. Ongelooflijk!

maar geen paniek!
We zitten in de halve finale met het dubbelspel!

Ook zitten we nog in de 4 wall

En we zitten nog in de fed cup
Fed cup is: 2 single en 1 double.
We zitten in een poule met Engeland en porto Rico.
Ik ben door de bondscoach aangewezen als de nummer 1.
Dus ik moet tegen de nummer 1 van het andere land spelen.
Marike Beckers is aangewezen als nummer 2 van Nederland.
En het double spel zullen Bianca en ik spelen.

Elke wedstrijd die we winnen krijg je 3 punten.
Wie uiteindelijk de meeste punten heeft gaat door!

Morgen heb ik een vrije dag.
Ik zal natuurlijk de andere toppers goed aanmoedigen.

vrijdag moet ik erg veel wedstrijden spelen.
Ik denk ca 6 wedstrijden.

Hoe gaat het daar bij jullie?

Ook deze keer wil ik iedereen bedanken voor de reactie.

Klas 1J ik mis jullie ook!

tot snelll

groetjes miranda






























  • 08 Oktober 2009 - 04:34

    Mieke:

    Geniet van je vrije dag en dan vrijdag er weer tegenaan! we blijven duimen, Miranda

  • 08 Oktober 2009 - 05:14

    Maaike:

    Ik volg elke dag je site even voor de uitslagen

    succes

    x

  • 08 Oktober 2009 - 06:27

    Siemen:

    Je bent die echte doorzetter. Je verliest in de wild open (de hoogste klasse), maar gaat uitstekend door.Bewondering.
    Nogmaals succes.
    Siemen

  • 08 Oktober 2009 - 09:00

    Anja:

    hey topper!!!

    gister waren we net te laat om je te volgen, maar morgen gaan we het zeker weer proberen!!
    veel succes morgen!!!!!

    de groetjes, ook van de meiden hier!!!
    anja

  • 08 Oktober 2009 - 13:49

    Margriet:

    Heee Scheffer!

    Leuk om zo de uitslagen even te lezen op je site.
    Succes en groetjes daar!

    Tút
    Margriet.

  • 08 Oktober 2009 - 13:56

    Karina:

    Hey Miranda!
    Leuk om hier wat te lezen van jullie muurkaatsen in Amerika! Gaat goed lees ik :D. Super! Succes de komende dagen en uiteraard ook voor de rest!
    x Karina

  • 08 Oktober 2009 - 14:23

    Mem:

    je doet het geweldig en ga zo door dan kom je er wel. Heel veel succes verder. Groetjes aan de anderen. Wij blijven duimen. De duimen zijn al blauw.
    gr

    mem

  • 08 Oktober 2009 - 15:29

    Pietsje:

    Hoi miranda,
    Wat jammer dat je verloren hebt. Maar nog kansen zat als ik het zo lees. Blijf genieten! Hier alles prima. vandaag zelfs een zonnige dag. Ik wens je vrijdag veel succes!!
    Groetjes
    Pietsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Menaldum

EK one wall handball

EK one wall handball

Recente Reisverslagen:

11 September 2010

europees kampioenschap gewonnen

09 September 2010

donderdag 9-9-2010

08 September 2010

aangekomen in Valencia

06 September 2010

Morgen naar EK Valencia

29 Augustus 2010

EK Valencia komt steeds dichterbij!
Miranda

Hallo iedereen, Op deze site kunnen jullie alles lezen over mijn wedstrijden op internationaal niveau. Ik probeer jullie bij elke reis zo goed mogelijk op de hoogte te brengen. Groetjes Miranda

Actief sinds 26 Sept. 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 27152

Voorgaande reizen:

16 September 2015 - 19 September 2015

European Championship in Maubeuge

06 Augustus 2015 - 21 Augustus 2015

Open World championchip wallball Canada - Calgary

31 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Internationaal toernooi UK open Londen

14 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Wereldkampioenschap Ierland

04 Februari 2012 - 18 Februari 2012

Canarische eiland Fuerteventura Corralejo

11 November 2010 - 15 November 2010

internationaal toernooi Italie

07 September 2010 - 13 September 2010

EK one wall handball

02 Oktober 2009 - 13 Oktober 2009

WK one wall handball

Landen bezocht: